LiseFise - Yes, that´s ME!

Rum

Kategori: Allmänt



Mitt hotellrum ser ungefär ut som ett rum,
men jag upptäckte nyss något roligt.
Det står en trave böcker osm man kan låna och
läsa om man vill, följande böcker finns:

* Floden Donau
* Dramatik på Drottningholm
* Mitt England

och några fler! Låter det som rolig läsning? Nja inte
om man heter Lise, är 27 år och kommer från
Björklinge!

Har en egen vattenkokare på rummet så jag kan
göra mig en kopp te eller kaffe!
Ehhh kaffe bli uteslutet, har inte växt upp än och
börjat dricka de!

Sen är det så att Bromma flygplats inte alls ligger långt
härifrån så varje gång ett flygplan lyfter eller landar
så tror man att det ska bli nästa World Trade Center-krasch!
Dom flyger sååååå otroligt lågt!

Dagen va som i går, väldigt lättjobbad, allting flyter på så bra!
Ringde min kolonialchef och frågade om jag verkligen behövde vara
här hela nästa vecka också, vi strök 2 dagar =)
Ledig på tisdag så det känns skönt!

Nu ska jag gå ner till restaurangen och äta nått
börjar bli lite smått hungrig =)


Ciao Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: