LiseFise - Yes, that´s ME!

Härlig midsommar!

Kategori: Allmänt

Vi började med en god sillunch ute i solen/skuggan för att mätta magarna lite! Gott gott!

Vi tog en promenad ner till lilla badet, en promenad fylld av skratt och ilska!
Zorro orkar inte gå så lång så han fick åka under barnvagnen en bit men helt plötsligt vill han ut och Pelle ser inte det som kör. Utan kör på honom - stackare!
Väl nere vid badet hoppar Daniella och Oskar i och badar, Smirnoff kunde inte hålla sig så hon hoppar i från bryggan och paniksimplumsar i vattnet, jag drar in henne i halsbandet!
Sen springer hon ut själv och simmar och leker väldigt länge med barnen - det va kul!!

Lite 5-kamp blev det som vanns av Uffe väldigt överlägset men jag tröstar mig med att jag kom på 2:à plats :))

Maten blev väldigt sen runt halv tio och vi avslutade kvällen med Land och Stad!

Vi blev inte långvariga, det va en bastu i det rum vi sov så Winston kunde inte sova utan höll mig vaken 2 timmar tills jag sa, Nu åker vi hem! 03:40 åkte vi och sov sen till 08;40 hemma och en mycket nöjd och glad kille vaknade!!

Idag har vi gjort lite av varje hemma, klippt gräs, tömt vattentunnor och gjort cheesecake - Mums!

Kommentarer

  • mor säger:

    Kul att Smirnoff gillar vatten.Ha ha trodde det var Pernilla som varit i Skottland o inte Uffe

    2013-06-23 | 01:07:07

Kommentera inlägget här: