LiseFise - Yes, that´s ME!

Sommarminnen som barn

Kategori: Allmänt

Jag har en massa sommarminnen som jag kommer ihåg sen jag var liten. 
Tänkte dela med mig av några - kommentera gärna om du känner igen dig 😍

(null)

Hur många timmar har jag inte spenderat på att leta fyrklöver? 🍀 

(null)

Veden som värmer om och om och om igen. Minns så väl när jag hjälpte pappa hugga ved. Stapla veden. Skratten. Gemenskapen. 

(null)

Barkbåtar is the shit! Vi skulle bara ha loss barken för att kunna göra en varsin båt. 
Flotte - En barkbit 
Segelbåt- Barkbit, pinne och löv 🍁 
Motorbåt - Pinne bak 
Sen släppte vi dom i ån, tog cyklarna och cyklade fort som fan bort till vattenfallet för att kanske eventuellt skulle dom komma flytande. Ibland kom dom och ibland inte. Men kul va de!


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kommer jag ihåg,Du o Patrik va?

    Svar: Japp 😁
    Lise Törnblom

    2020-08-05 | 10:12:43

Kommentera inlägget här: