LiseFise - Yes, that´s ME!

Duktig...

Kategori: Allmänt

Japp rensat rabattenoch klippt buskar har jag gjort idag, ochpå köpet kört över några högar med myror med gräsklipparen...Jäkla småkryp, dom ska fan lägga bon överallt!! Dessutom har jag tvättat 3 maskiner tvätt, hunnit titta på några avsnitt av So little time, lagat lunch och middag, gått en promenad med vovven, gjort 3 olika sortes inbjudningskort till Lasses 50 års partaj!
Fy fan va duktig jag har varit...jag måste ju säga att jag känner mig lite STOLT!
Kollade på termometern nyss och den visar 22,6 grader, HOT!
Underbart med varmt väder!

Nu ska jag nog ta och gå ut och hämta tvätten och snart är de faktist Bachelorette på tv - I like =)

Ps: Är de någon som vet om man kan få en annan färg på de man har skrivit?

Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: