LiseFise - Yes, that´s ME!

Flera dagar sen...

Kategori: Allmänt





Nu har de gått så många dagar sen jag skrev något här, kul att skriva ett litet inlägg!
Hade medarbetarsamtal med bossen förra veckan och de gick inte bra... SKOJJA!
De gick så jäkla bra, han va väldigt nöjd med mitt jobb på min avdelning och tycker att de ser bra ut,
sällan de fattas varor och sånt! De va jäkligt kul att höra, då är de bara att fortsätta köra järnet!! De är
Mycket tack vere min fantstiska samarbetspartner Erica!
Go girl Go girl!!

Va ute i skogen nu i kväll och plockade lite svamp till Mamma och Lasse, ska ut i morrn med, de finns ju sååååå
mycket. Man kliver på dom överallt! Spendrups tycker också de är kul att strosa omkring och är så duktig att hon alltid håller sig i närheten av mig! Duktig Nuttan!

För övrigt är de bara 1 DAG kvar till kryssningen, fan va kul de ska bli, skönt att komma bort själva utan barn och bara ha lite kul! Dansa, dricka ett glas vin kanske, eller va fan jag tar hela Flaskan!!!


Puss på er alla nära och kära!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: