LiseFise - Yes, that´s ME!

Dammsugar-rock!

Kategori: Allmänt



Fan va nice det är att dammsuga och samtidigt ta en sväng om med
dammsugaren =) Till grymt bra musik, jag tror att jag skulle kunna dammsuga hur länge
som helst =)

Sitter också och letar efter lite bra musik på Spotify...Det går bra :o)

Jag dammsög tillochmed båda sofforna och bytte lakan i våran
säng, åhhhhh så gott jag kommer sova i natt! Det är det bästa som finns
(eller nästan)

STÄDA STÄDA VARJE DAG ÄNDA FRAM TILL JUL - FÖR DET TYCKER JAG ÄR KUL!!!!!





Kommentarer

  • Erica säger:

    och vad är bra musik att dammsuga till? För egen del föredrog jag i yngre ålder Kraftwerk eller Nitzer Ebb på högsta volym. Blandbanden är sedan länge kasserade, så jag får nog ta upp de gamla godingarna via Spotify! Hej på dig!

    2009-12-15 | 21:23:49
    Bloggadress: http://ericas.bloggsida.se
  • Lise säger:

    Hahahaha, kommer ihåg de där blandbanden, hade en del av dom inspelade via radion, PROFFSIGT VÄRRE!

    2009-12-15 | 22:50:47

Kommentera inlägget här: