LiseFise - Yes, that´s ME!

Helvetes söndag!!

Kategori: Allmänt



Usch en hemsk dag, Spendrups blev kvar över natten hos Crippe och Linda,
dom ringer och säger att hon spyr,kissar och bajsar blod =(
Jag ringer till Ultuna och vi får komma in nästan direkt...
Dom undersöker henne  och även röntkar (Jag undrar om det stavas så??)
henne för att se om livmordern är förstorad och det visar sig att
min snutta har livmodersinflammation.
Hon behöver opereras för att bli bättre...

Jag fick med andra ord inte ta med henne hem =( Jag: Ledsen!!

Dom ringde vid 21:30 i går kväll och sa att dom skulle
sätta igång med operationen då...
Ca 02:00 får jag ett sms av en veterinär som talar om att allting
har gått bra och att hon nu ligger med dropp och återhämtar sig.

Måndag: Pratar med dom på Ultuna (supertrevliga) och hon mår fortfarande bra, har varit
ute och kissat och allt ser bra ut, men hon får inte komma hem i dag. Dom ville ha henne
en natt till, så dom ser att allt fungerar som det ska innan hon åker hem =)

Tisdag: JAG ÅKER DIREKT EFTER JOBBET OCH HÄMTAR HENNE =)

***************LÄÄÄÄÄNGTAR**********************




MIN UNDERBART FINA TJEJ!!!!




Kommentarer

  • Evelina säger:

    Söt hund.

    2009-12-23 | 14:46:29
    Bloggadress: http://ewulina.blogg.se/
  • Lise säger:

    Tack, hon är min ängel!!

    2009-12-26 | 19:20:11

Kommentera inlägget här: