LiseFise - Yes, that´s ME!

Kungsberget

Kategori: Allmänt



Tjohooo!!!

I Lördags va jag, Linda, Ralle och Sebastian uppe i Kungsberget - OTROLIGT KUL!!

Började första åket med att ha Sebastian mellan mina ben för att han skulle
få känna på hur det va att åka lite...
2,3,4:e åket höll jag bara honom i handen och de gick också hur bra
som helst!
Emellan dom åken skulle han få testa på att själv åka lift, det gick inte så bra
han ramlade och skid-jäveln åkte av! Det va nå fel med inställningen på den skidan, för
den ville inte sitta på varje gång han ramlade (typ 3 ggr) så ramlade en av och
BARA höger skida!!

När vi återigen kom upp i backen drog han bara före mig ner och jag märkte det inte ens
sen när jag och Linda pratat klart - Ja då va grabbarna redan nere =)
Tror att folk såg hur snopna vi blev!!

Lägger upp en liten bild senare, har dom på tlfn som kraschade i helgen =)

OOOOooooops!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: