LiseFise - Yes, that´s ME!

Suuuuuuper-Underbar helg!

Kategori: Allmänt



Fredag och kl är 15:00 jag kompade ut sista timmen för att hinna till EStockholmo, mamma och Lasse hämtade upp mig vid jobbet och mot stationen där jag och mamma tog tåget till Sthlm. Vidare mot Gullmarsplan och vid Globen mötte vi Jenni och hennes mamma Ingrid.
Vi käkade gott och drack en öl på ett trevligt ställe!
Sen HOVET - HERE WE COME!!!
In och mot baren och tog varsin öl =)
FÖRBAND: September - OK
Sen, Sen, Sen, kom dom ut med hej dundrandes brak! Showen va i gång, JÄKLAR va bra!
Vilken stämmning precis som för 13 år sen när jag och Jenni va STORA fans =)
Grym mixning av låtarna och vilken dans - vill också kunna dansa så =(
Vilken underbar kväll!!





Väl hemma väntade Johan med grabbarna, Anton, Karberg och David som kom inhalkandes och överraskandes på ett banan-skal! Trevligt nog va Sebastian vaken också =) Han va faktiskt vaken till 03:15 då tyckte jag att de va dags att gå och sova, men de ville inte han så 5 min senare sov han på soffan!

Lördag: In och handla lite mat till kvällens besyr. Skjutsade Sebastian på kalas till Noel, och vi fixade en massa saker undertiden. Kl 17:00 stod Pia m. familj innan för dörren. Raclette stod på menyn, men något party blev de inte :(

Söndag: Johan åkte iväg tidigt i morse och spelade innebandymatch, jag och grabbarna låg kvar i sängen till 10-tiden och sen åkte vi in och hämtade Johan och åkte till OnOff och köpte en ny kamera...SKÖNT!
Skjutsade Sebastian och Razmus till och hem från innebandyn.
Vidare hem till Crippe och Linda för att göra hemgjord pizza - MUMS!

Och nu sitter jag här och ska snart gå och lägg amig ska upp tidigt i morgon för att traska till jobbet (till bilen allafall)

Så TACK alla för en underbar helg!!


PUSS och KRAM!!

Kommentarer

  • Johan Häll säger:

    Sebastian var vaken till kl 2, inte till 3.15.

    Du försökte nu att visa att du var vaken jättelänge själv men tyvärr så var det strax efter kl 2 du inte pallade mer haha :)

    2009-12-09 | 16:37:35
    Bloggadress: http://johanhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: