LiseFise - Yes, that´s ME!

Att göra...

Kategori: Allmänt



Jag inser att nuförtiden finns det ingen fritid över...
Jag har därför valt att göra en lista så att folk verkligen förstår
att man inte ligger och latar sig på soffan...

1. Fortsätta måla i SEbastians rum
2. Köpa och sätta upp dörrlister till resten av dörrhålen
3. Fixa rosten på bilen
4. Tvätta 100 maskiner tvätt
5. Storhandla
6. Gå ut och sätta om presenningen på studsmattan
7. Tömma grillen och göra rent den (från i sommar - PINSAMT)
8. Sälja iväg barn-köket m.100 tillbehör
9. Tvätta bilen
10. Sätta upp nån form av ljusslinga ute
11. skriva ut bilder till grabbarnas "om mig-album"
12. Köpa ramar och sätta in hösten foton från dagis och skola
13. Åka till tippen
14. Rensa förrådet
15. Städa hemma
16. och sen finns de miljoner andra saker, orkar inte skriva!


Alltså skulle jag behöva klona mig, dela på mig eller skaffa 8 armar




Kommentarer


Kommentera inlägget här: