LiseFise - Yes, that´s ME!

Kran eller bågfil?

Kategori: Allmänt



Lilla Jag har varit ledig idag och gjort en massa skojjiga saker...
Eller det blev lite gjort iallafall.

* Frukost på sängen till min underbara älskling som hade sovmorgon...
* Ringde på en snygg Nissan -bil (Eventuellt köp i helgen)
* Tapetserade klart de sista uppe i hallen med SAMMA tapet =)
* Tvättat 3 maskiner tvätt och hängt upp...
* Sen tänkte jag : Jag byter kranen som jag köpte till badrummet! Japp för de första
satt den där jävla mutterns så inni-helvete hårt (eller skruvade jag åt fel håll?) Hade inte en
skiftnyckel som passade utan jag fick ta en rörtång. Jo då med lite ILSKA och VÅLD löste
de sig och den lossnade. Då uppstod problem nr 2: Hur får jag ut den från hålet (ja ni som
bytt en kran vet att den sitter i ett litet litet hål) Då tog jag tag i rörtången och försökte vrida rören
men dom blev nästan platta (tog kanske i för mkt) - Fan dom rör sig inte, jag hämtar en penna
och ritar ett streck, rör sig strecket så vrids röret...EHHHH NEJ DE GJORDE DE INTE!!
HMMMMM...vad hittar jag på nu? Jo då kom jag på BÅGFIL BÅGFIL BÅGFIL EN SÅN HAR JAG I
GARAGET! Sågade bort rören och då kunde jag ta bort kranen.

Och sen dit med den nya i en väldig fart!!!



Den fina kranen vars rör jag sågade av...



MED DETTA UNDERVERK!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: