LiseFise - Yes, that´s ME!

Party

Kategori: Allmänt



De blev stressigt iväg från jobbet i lördags men klart man fixade de, förrersten måste ja ha
världens minsta blåsa ibland. Va tvungen att stanna och kissa till Johans stora förtjusning...
Väl framme tror jag att de e mamma som står ute på trappen och jag skriker
-Mamma - Chartlotte Törnblom...Inget svar! Hon måste ju va dögv...Jag tar upp mobilen och ringer och hon svara och de visar sig ju då att kvinnan på trappen inte va mamma =) Jaja låtsas som ingenting!
Trevlig stämmning och god mat, brorsan stod i baren senare på kvällen och tjänade stor-
kovan i dricks =) Tror de blev 1300...Ganska bra! Jag önskar honom all lycka i framtiden *skratt*

De blev ganska sent inpå natten eller morgonkvisten...klockan blev :05:00, Va lite trött dagen efter! De va väldigt jobbigt att köra hem....

Bilder kommer senare!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att du bloggar gumman, jag orkar inte blogga men läsa dom e kul;) Fina bilder på sötaste barnen;) Puss och Kram Linda

    2009-11-02 | 20:36:31
  • Lise säger:

    Tack! Superkul att nån läser min blogg =) Puss och kram på dig också!

    2009-11-03 | 19:39:38

Kommentera inlägget här: