LiseFise - Yes, that´s ME!

Shopping...

Kategori: Allmänt





Har varit inne i Uppsala i dag med Pia, shoppade loss lite på Gränby
Centrum. Pia va tvungen att hitta nått att ha på sig på lördag då
det är fest i Skuttunge.
Själv hittade jag ett par jeans på Gina för OTROLIGA 199:-
Inte illa pinkat va??
Åkte själv en sväng till Rusta, Pia skulle ner på stan och klippa sig. Jag HITTADE
dom efterlysta tapeterna =) =) =) =)
Så nu kan jag fortsätta med min tapetsering. Ska måla Sebastians vägg också
för de ska sen bli antingen turtles eller spindelmannen
på väggen, han har inte riktigt bestämt sig än =)

Shoppade en ny kran till badrummet också när jag ändå
höll på, så nu ska jag byta den någon dag också! När? Nästa
år kanske? Nyårslöfte?

Never know!

Nu blir de filmkalas - Johan Falk 5...

Spännande Spännande!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: