LiseFise - Yes, that´s ME!

Allmänt dravel!

Kategori: Allmänt



Tudiluuuu allihopa!

Så har man varit ute i skogen 1 timme med Spendrups och plockat en massa trattkantareller så
nu blir min mamma och Lasse väldigt glada när dom får allting =)
Själv orkar jag inte rensa allt så jag frös in de orensat - kan man göra så egentligen?
Jaja gör som moran säger! Dom kanske blir helt smaklösa??? Då kommer jag skratta, de lovar jag!

Inventering hade vi i måndags, alltid lika spännande! Kan dom fixa fler dosor så fler kan knappa in????
Så slipper vi som börjar 06:00 vara kvar till 22:30!! Funderat på de kanske - NEJ!! Den här veckan har varit väääääldigt och då menar jag väääääääääldigt seg, sovit alldeles för länge på mornarna!



Bättruing bättring, på söndag får jag sova ut =)

Kommentarer

  • johanna säger:

    Stackars dej med så långa dagar!!Men det blir ju kosing istället kanske!!

    Såg seb häromdagen när de var ute o jag skulle hämta på dagis....han såg mig också, kul!

    Ha det bra!!!!

    (men jag tycker du ör alldeles för få inlägg i din blogg)

    2009-09-04 | 22:25:20

Kommentera inlägget här: