LiseFise - Yes, that´s ME!

En helt vanlig...

Kategori: Allmänt







fucking morgon för lilla Lise.

Jag ställer klockan på 04:50 dagen innan och somnar...
Morgonen kommer och klockan närmar sig och....ring ring ring ring! Ett underbart ljud att vakna till, titta på tlfn och snozar tills den ringer 10 min senare, ring ring igen...äh lite till kan jag ligga =)
Tills jag upptäcker att klockan är 05:26 nästa gång de ringer och i de fallet inser jag att
jag har VÄLDIGT bråttom! 05:30 ska jag nämligen sitta i bilen på väg till jobbet...
fort upp och klä på sig jobbarkläderna som jag förberett dagen innan, ner slänger i mat i
Spendrups matskål, snubblar in i badrummet för att smika sig i MÖRKER (lampan är trasig) , de finns lite ljus från ytterlampan utifrån, de blir  så jäkla snyggt! Man känner sig otroligt snygg!
Fort på med ytterkläder och ut med hunden och mig själv, en puss
till Spendrups hinner man med och sen är de 180 till jobbet!

De bästa är att jag ALDRIG kommit försent - De är bra jobbat!


Go Lise Go Lise Go Lise!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: