LiseFise - Yes, that´s ME!

24/4-2010

Kategori: Allmänt


Fick någon timmes sovmorgon i morse, men när jag kom ner vid halv nio-
tiden, ja då är dom ute och cyklar för fullt!
Tydligen så va dom uppe redan vid 7-tiden! Herregud barn sov, det
är ju faktiskt lördag!

Upp och börja med dagens bestyr som bestod av att fylla bilen
med 3 fat och en öl-kylare...
Fråga mig inte varför!

In i bilen med alla barn, hund och pappa och iväg till Enköping för
att lämna skiten och ta en liten sväng på marknaden!
Oj va mycket folk det va...
När vi går möter vi en liten hund efter den andra, och FAN va små
hundar är uppkäftiga, varenda en skulle skälla på Spendrups
och hon sa ju inte en knyst utan bara kollade på dom - Va pysslar
du med? Ungefär...

Pappa inhandlade en snygg ny t-shirt på marknaden, hans ka
ha den på måndag på jobbet! Hahahaha...
.

Jag skrattde så jag höll på att få en hjärtattack!


Hemmåt gick färden senare...
Kollade på matchen som inte gick så bra, men dom gick ju längre
än alla andra lag i Elitserien förutom Hv71, men skit samma! Snyggt spelat
alla fall!

Åkte upp till affären och hyrde 2 filmer 1 till grabbarna och en till mig,det fick bli Wallander - Lika bra som alltid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: