LiseFise - Yes, that´s ME!

Go kväll!

Kategori: Allmänt


Min status på FB: Någon som skulle vilja ha en jordfräs??

Min kära syster va inte så intresserad, undra varför??
Hon har nog inget land i lägenheten?!

Linda tycker jag ska behålla den till balkonglådorna, ja varför inte?
Kanske skulle funka, undra bara hur jag ska få upp den för trappen och sen inte repa
vardagsrumsgolvet? Man kanske skulle försöka hiss upp den
utanför balkongen? ELLER INTE!

Ni e ju bara för roliga =)

Lite små-stressig dag i dag på jobbet, alla vill ha mig...jag ska helst dela mig
och hjälpa alla samtidigt...
Fick en liten stund till att sätta mig ned och fixa med papper och sätta i ordning
allt i pårmen!
Måste fixa nya byxor i morrn också, med knäskydd - SKÖNT!

Grabbarna fick en hink med 10000 pärlor och dom satte sig ned på en gång och
byggde pärlplatta - Grabbarna TACKAR sin moster =)

Puss!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad skulle dendäringa jordfräsen kosta? och hur bred är den?

    2010-04-23 | 17:52:43

Kommentera inlägget här: