LiseFise - Yes, that´s ME!

Ingen vanlig dag!

Kategori: Allmänt

E det en vanlig dag? E de en vanlig dag?
Nä det är ingen vanlig dag för jag har födelsedag =)

Fast det känns inte ett dugg, det är första gången i mitt
liv jag inte har blivit uppvaktad på sängen =(
Så det känns lite underligt, men jag kommer förhoppningsvis
fylla år fler gånger så då får man se fram emot det då =)

Hur ser dagen ut?
Hmmm...Sebastian och William hade Ralle som sov över här
inatt, det gick så bra, Sebastian och Ralle somnade på en
madrass på golvet helt utslagna. Först ville inte Ralle ligga
där, han skulle promt sitta i sackosäcken...Så underbara!

Dom gick ut för 1 timme sen och är nu på väg mot lekparken
för att hitta på nått kul där! Det brukar vara i ca 10 min, sen är
dom tillbaka lika snabbt!

Och Se på FAN det snöar ute!!! Helt sjukt, vart tog VÅREN VÄGEN???

I´ll Be Back!



Ungefär såhär kommer min tårta se ut inför kvällen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: