LiseFise - Yes, that´s ME!

Jag fick 4 nycklar!

Kategori: Allmänt

Jag har haft en TOPPENDAG!

Träffade mina trevliga arbetskompisar som alltid är glada och trevliga när man
kommer till jobbet, Vi jobbade i 30 min, sen är det fikarast, vi va tvugna
att ta den tidigare idag för mif skulle ha en föreläsning om kundbemötande kl
09:00!

Och alla vi tänkte Åh Nej inte en tråkig typ till som står och babblar om nått
helt ointressant...Men NEJ så va det inte!
Det va den BÄSTA föreläsning jag vart på, norrman och en rolig fan till på
köpet! Han lät oss göra en massa roliga lekar och övningar och när han pratade
så va det sååååå intressant! Ingen människa har fått mig så intresserad av
ämnet kundbemötande!
Jag vek mig flera gånger av skratt och tårarna bara sprutade!

Efter 4 timmars kurs blev det en sväng till MAX för en liten matbit, hade 2 girls
med mig också! Elin och Emelie - GOA GUMMOR!
Dom hängde också med mig när jag skulle hämta ut nycklarna på Swesafe,
UNDERBART!
Nu har jag nycklarna!
Tog med mig grabbarna och Spendrups så att dom också skulle få
se hur den ser ut, dom gillade den!!

I morgon hämtar Linda William s¨jag kan svänga förbi IKEA och
köpa en våningssäng till killarna!
Jag har nog insett att jag kommer f¨skippa hyllan för den kommer inte
få plats, skönt för då sparar jag en massa pengar =)

JAG ÄR FORTFARANDE PÅ TOPPENHUMÖR!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: