LiseFise - Yes, that´s ME!

Påskdagen!

Kategori: Allmänt


Morgonen började med gnolande huvudvärk, usch för att ta sig upp ur sängen,
men det gick!
Grabbarna va uppe tidigt och va ut redan vid 9 och cyklade,
tror ni att dom e lite glada för de? JÄTTE!

Själv glömde jag bort att titta på filmen jag hyrde i går, fastnade framför
SWAT i stället, fast den är GRYMT bra!
Fick kolla på den hyrda filmen idag i stället, fast jag tycker inte
att de va någon hit, för mycket trams!

Har möblerat om lite och fixat, dammsugit ur båda sofforna och
alla kuddar, nu sitter jag här och försöker ta reda på vad mitt nästa
projekt ska bli!
Har en liten aning - Badrummen, dom städar sig liksom inte
själva när jag e borta =)

På tisdag börjar allvaret, puh vi ska stå framför alla och presentera oss
det är inte så jäkla kul THANK GOD FOR THE foundation and puder!

Ladda ladda upp!

Jag försöker intala mig själv att jag e bäst och att det kommer gå alldeles UTMÄRKT!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: