LiseFise - Yes, that´s ME!

Sådär ja!

Kategori: Allmänt


Tog med mig vattenslangen och åkte över en stund till Linda och Crippe,
spolade av volvon inför försäljning, åh så fin den blev, NOT när den hade
torkat såg den likadan ut, får nog använda svamp nästa gång!
Moa och William hade jättekul, dom tog slangen och sprutade på alla
bilar även Mogge!
Agge, Kim och Linda hjälpte mig med sängstommen och det tog då 5 min i stället
för ännu längre tid om jag hade gjort det själv!
Så nu är allt klart inför försäljningen i morgon!
Har även hunnit med att packa 9 flyttkartonger med bara mina och grabbarnas grejjor...
Det blir en del och då rensade jag bara klädkammaren uppe!

Så nu blir det nog dags att slänga sig i soffan och glo lite
på tv innan man däckar i sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: