LiseFise - Yes, that´s ME!

Skruva Skruva i skruven...

Kategori: Allmänt

Som lossnat från min ena hjärnhalva...Hahahaha!

Jag köpte en våningssäng till grabbarna idag, och nya madrasser,
åh så fint det blev!
Linda - TUSEN TACK för hjälpen =)

För övrigt idag har det vart en bra dag, jag har varit på lika gott humör
idag som jag va igår! Måste vara tack vare mina underbara jobbarkompisar!
Blev lunch på IKEA - Kyckling och pommes!

Ergonomikurs stod på schemat från 10-12 - tråkigt!
Men jag fick in en jäkligt bra replik när han snackade och vi där bak började
ASGARVA och det blev inte bättre för att jag satt bredvid Benke och Elin!
Jag kunde inte slua...och så började nästa och så höll vi på sådär ett tag,
gubben där framme måste tyckt att vi va helt störda!!

Såhär löd det:
Gubben berättade hur vi skulle lyfta rätt och att vi skulle få se lite bilder
och bilderna va på folk som är våra konkurenter, men de behöver ni inte bry
er om sa han vänligt!
Ok och första bilden kommer och det va den här:




Jag kunde inte hålla mig så jag sa - ÅH COOP FORUM!!
Sen om man läser texten under också så är det ännu roligare =)
Hahahahaha - Vart får jag allt i från??


Ja ni, så kan det gå om man är på kurs med mig =)
Annars har dagen vart kanon!
Viktor en stor eloge till dig - Hur kan du ha allting om allt
i skallen? Jag har inte ens hälften!!

Go kväll på er!

Puss och Kram och Nyp i Rumpan!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: