LiseFise - Yes, that´s ME!

Usch!

Kategori: Allmänt

Va jag har varit dålig på att uppdatera här, har liksom inte haft tid och
ork att göra det!
Jobbat några dagar på nya jobbet och det känns bra, just nu är de bara att bygga
upp hela butiken och allt där till =)
Det kommer bli super!
Ska dock jobba i bromma i morgon 7-17, inget litet pass hoppas det
finns mycket att göra, vill inte bara gå  och fronta hela tiden, tiden
går inte så fort då heller!!

Det blir en väldigt lugn och skön helg, ska kolla på Talang i
kväll med popcorn! I morgon ska vi nog hyra film och jag MÅSTE
ha tacochips =) GOTT GOTT!!
Har nästan blivit beroende av dom!

Linda va över och hämtade lite virke och tog en fika i torsdags - MYSPYZ!
Packade en del också tror det hann bli 6 kartonger alla fall!
Skönt, det mesta är nedpackat av mina saker, så nu är det grabbarnas kvar!
Och sängköp måste ske någon dag efter jag jobbat klart!


JAG SATSAR PÅ BEACH 2012!!!




Ungefär sådär!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: