LiseFise - Yes, that´s ME!

Vårsolen värmer...

Kategori: Allmänt


Vaknade i morse med solen i ögonen, vi alla vaknade vid 10-tiden. Jag
låg och drog mig i sängen ett tag - Skönt!

Tog en kopp te ute i solen och sen har jag fixat i förrådet, tagit ut lite skräp som ska
kastas på tippen och ställt i ordning alla kartonger i varsin hörna.
Sebastian tog med sig cykeln till Kicki och Mario för att pumpa sitt däck,
för smarta jag hittade inte min pump! Tack snälla för hjälpen!

Jag, grabbarna och Spendrups tog en härlig promenad upp till
affären och hyrde film och köpte lite gott tills i kväll, vi ska ha en egen myskväll!
Fotade dom första vårbilderna - Det är ett MÅSTE!!



Grabbarna ville cykla...



William



Sebastian med coola brillor!



Vi såg en påskkärring som hade störtdykt i snön - Stackare ser lite kallt ut!



Väl hemma blev det påskäggsätning på trappen som dom fått av Joel
och Helena - Tack snälla hälsar grabbarna!



Spendrups fick precis syn på en katt som sprang förbi, därav den fina posen!

Nu blir det lite städning och plockande innan det blir kött,pommes och bea till
middag! Äkta påskmat - GOTT!
Sen blir det film och mys med en massa gott i soffan!

GLAD PÅSK!



Kommentarer

  • Lotta Törnblom säger:

    Å vilka härliga kort på mina gullungar o Spendrups.

    Pussa mina grabbar

    2010-04-03 | 17:55:38
  • Lise säger:

    Javisst e dom härliga =) Det är fortfarande så underbart väder ute! Pusss

    2010-04-03 | 18:16:39
  • Åsa säger:

    Fiiina bilder!!!

    2010-04-03 | 22:24:38

Kommentera inlägget här: