LiseFise - Yes, that´s ME!

90 km/h - Gäller ej cyklar!

Kategori: Allmänt



You still remember??

Har efter en uppfriskande dusch tagit mig i kragen - Lite!
Vad ska jag ha för mig idag? Just nu lyssnar jag på musik som
gör mig *HAPPY*


Jag ska åka förbi Linda om en stund och leta och leta efter....Håll i er nu:
Min borrmaskin, de e ju fint väder ute så det blir nog en låååång promenad med
nuttan också, tänkte gå runt Häggeby för att se va dom har för sig där!
Händer alltid nått nytt och spännande när man är i dom krokarna!

William frågade mig i går när vi latade oss i hammocken
- Mamma, när blir jag tjej?
Sååå söt mammas kille!


Sebastian vill börja på karate så ag försöker söka förbrilt efter nybörjargrupper
för hans ålder, men tyvärr dom jag har hittat är från 8 år =(
Fortsätter...


Har shoppat en massa presenter till Sebastian, och ska senare gå och köpa papper
för att sedan...Hahaha slå in dom! De ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: