LiseFise - Yes, that´s ME!

Fast and the furius...

Kategori: Allmänt



Mitt kära bredband har gått tollochmed långsammare än uppringt internet
som fanns för ca 10 år sen...
Så jag tog mig själv i kragen och ringde till support, gör såhär säger killen...
Japp och jag gjorde så och NU det går såååå fort!!!
Så jäkla skönt! Hallelulja!

Har dock inte börjat rensa min klädkammare än för jag fick för mig att
jag ska beställa lite nya kläder istället =) Liiiiite roligare =)

Börjar jobba kl 13 idag, men jag är inte på topp känner jag =(

Igår hade vi lite kalas för Sebastian och igår kväll fick han öppna allt jag hade
köpt =)
Åh han skrek av glädje, hade tydligen prickat in allt rätt han ville ha...
Fick bla.

* Ny spiderman ryggsäck
* Ds spel Kung Fu Panda
* Ds spel Crash Bandicoot
* Film Air Bud
* 2 filmer till
* Pistol (inte riktig)
* Militärbyxor
* Sköld, Svärd och een riddarborg
* Ny hjälm
* och lite andra småsaker

Idag skulle han ha sin nya väska och nya byxorna, Snygg kille!









Grattis min STORA kille =)

Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    Oh vad härligt att han var nöjd med allt.

    puss på er.mor o mormor

    2010-08-20 | 11:16:23

Kommentera inlägget här: