LiseFise - Yes, that´s ME!

Hallå i hååålet!

Kategori: Allmänt


Hmmm...undra om jag har använt den överskriften förut??

Jaja, upp i morse med grabbarna och skjutsa dom till skola
och dagis. Kom hem och gick en prommis med Spendrups i
skogen...She looove it!
Och jag också för den delen!

Kolladde på en film för en stund sen, och att jag ALDRIG lär mig...
Man ska inte kolla på romantiska kärlekskomedier när man SAKNAR!
Men men jag överlevde eftersom jag skriver här nu!

Gick ut nyss för att hämta en härlig fyrkantig banankartong, som inte e tom
från förrådet... När jag kom ner möttes jag av en förvirrad brevbärare...
Jag säger Hej Hej! Ja och han hejar glatt tillbaka, hämtade kartongen
och på väg upp igen så får jag värsta bredaste smilet från honom - Ja det
är väl kul att man kan förgylla någons dag med ett enkelt Hej!

Eller så va det för att jag är så OTROLIGT jäkla döläcker med mina rosa
foppa, nikemjukis, hoodtröja och bad hairday!
Hahahaha!!

Nu får de va nog med lateri och börja jobba jag e ju trots allt ledig!!




Hug and kiss it´s you that i miss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: