LiseFise - Yes, that´s ME!

Jag är ingen supermamma med 8 armar!

Kategori: Allmänt


Det är vad folk tror  inkl. mina barn som tycker att allt man gör ska gå
i 180 och har man inte hunnit hällt upp mjölk inom 3 sek så får man
höra de några gånger, så nu har jag utarbetat en plan!

Man gör i ordning maten inkl skär och har på ketchup osv...Och häller i drickbart
i glasen så när dom  kommer och sätter sig så är allt klart så slipper man
springa till kylen för att man har glömt de ena och de andra =)

Hahaha!!

William och Sebastian tycker att jag ska köpa en bebis så att dom
kan få gå hem tidigare från dagis och fritids om dagarna. Men köpa ett barn gör
man ju inte hux flux så då fick lilla jag berätta att man inte kan köpa barn utan dom
gör man! Ja men va bra mamma, då kan du göra ett!
Jaaaaapp!

Den här dagen känns väldigt tung på många sätt, som tur e kommer Elin senare och
då blir de räkor och vitlöksbröd - Mums!
Ska bli mysigt att ha henne här i veckan, delvis för att umgås för det har vi
inte gjort på hela sommaren =( och  så att veckan går fortare och nästa vecka kan
också gååå fort så de blir fre igen!!

Usch mår som en uppsvälld groda ser ut!

Kan tolkas hur man vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: