LiseFise - Yes, that´s ME!

Svenne-Banan

Kategori: Allmänt



Japp det är den låten jag har på i högtalarna just nu och William sjunger med för fullt =)

Jag känner mig inte alls i toppform, vet inte varför eller jo det vet jag faktiskt, men det går
tyvärr inte att göra något åt det - TYVÄRR!!
Funderar starkt på att ut och springa av mig lite i spåret i kväll, kommer ju inte komma så långt men
en bit iallafall... Början på något nytt!

Grababrna åker till Johan i helgen och jag ska jobba, usch känns inge vidare! Fan va jag klagar egentligen...
Finns ju dom som har det mycket värre!

Skulle helst av allt vilja gå någonstans där ingen kan höra en och bara skrika allt vad jag har! Det måste prövas...Någon som vet en bra plats??

Nu ska vi ha lite partaj för Sebastian som fyller 7 år på lördag, men då jobbar jag ju =(
Har gjort smörgåstårtor och fika! Nu inväntar vi bara allihopa!!


Hurra Hurra Hurra Hurra för min STORA kille!


Kommentarer

  • linda säger:

    Skrik i bilen, såååå skönt att veta att du inte hörs!! (se till att du inte sitter på parkeringen ;) )

    2010-08-20 | 09:59:11
  • Lise säger:

    Hahaha jag skrattar högt, fan va du e rolig!! Jag ska tänka på de =)

    2010-08-20 | 20:29:25

Kommentera inlägget här: