LiseFise - Yes, that´s ME!

Badrum badrum...

Kategori: Allmänt

Hej Hopp Gummisnopp!



Nu ska jag ta och tala om för er vad jag har ägnat mig åt en sån här fin
onsdag (är det de i dag) Jo onsdag...
Jag har städat badrummet uppe, så in i helvete mycket damm och grejs det
fanns underbadkaret, kalkat av allt...
Jag låg halvt under badkaret och skurade, nu finns det inte en fläck någonstans!
Och inte nog med det så har jag städat Williams rum, dammat och gjort super cleant...
Och inte nog med det IGEn...
Jag har även krypit under Sebastians säng, skurat och gjort rent överallt...
Och inte nog med det ännu en gång...
Jag har SUPERSTÄDAT sovrummet också... Fuck va fint det är uppe nu!!

Tror även jag är inne på den 6:e maskinen med tvätt!
PUH...Nu är det bara undervåningen kvar..Hahahaha

SKURA SKURA VARJE DAG FÖR DÅ BLIR JAG GLA =)

Ska hämta lille (stora) William snart...Gå gå gå gå!


Jag måste hitta ett dagens foto också!







Kommentarer

  • Johan Häll säger:

    Amendu är ju så duktig :)

    2010-02-03 | 18:22:08
  • Lise-Fise säger:

    Det blev så fint uppe =) I morgon ska jag fortsätta med undervåningen =)

    2010-02-03 | 21:42:14
  • Åsa säger:

    Vilken jättefin bild på dig!

    2010-02-03 | 22:33:03
  • Lise säger:

    Tack Åsa =)

    2010-02-04 | 14:11:21

Kommentera inlägget här: