LiseFise - Yes, that´s ME!

Härlig helg

Kategori: Allmänt





Fredagen började med ett roligt partaj hemma hos Linda och Crippe, (som vanligt) hahaha
Kim va så snäll och skjutsade hem mig och grabbarna.
Sebastian, William, Ralle och Moa har lekt hela kvällen...SÖTNOSAR!

Lördagen va jag faktiskt rätt pigg och ringde Linda och frågade om hon och RAlle skulle
följa med på en dagskryssning med Eckerö...Japp!
Träffade mamma och Lasse vid entren och vi åt först en jättgod buffé med allt...
Och LAX =) Gott Gott!
Grabbarna fick leka ett tag i bollhavet och lekrummet innan det va dags att gå upp till
baren för att lyssna på livebandet och kanske ta sig en sväng om...
Eller Lasse och mamma stog och ÄGDE dansgolvet...Så jävla fräna! Headbang och skaka på hela
kroppen, bugga och ja vet inte allt dom gjorde...Nån luftgitarr blev det också =)
- Ni e GRYMMA!

Jag och grabbarna följde med mamma och Lasse hem, stannade 2 nätter i deras mysiga lilla boning!

Sen va det dags för dagis och skola och allt annat!

Så nu är veckan i full gång!

Just nu SIKTAR jag mot helgen =)
STHLM - Here i come!

Kommer sakna mina älsklingar men det är bara 3 dagar, sen är mamma hemma igen!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: