LiseFise - Yes, that´s ME!

Jag är såååå

Kategori: Allmänt

JÄVLA GLAD!!!
Så innihelvete glad!
Rent utsagt!!

Veckan har varit toppen...

Måndag - UNDERBART MYSIG!
Tisdag - LIKA
Onsdag: Jobbet 06:00 men jag hann bara jobba 30 min
innan chefen kallade in migpå kontoret - Utskällning tänkte jag...
Nej det blev till att gå hem och ha semester i nästan 2 mån,
hahahahahaha Med full bet - TACKAR!!!
Åkte till och firade med att köpa mig
en cola!!!
Tog mig sedan vidare mot Linda och Crippes hus, satt vid datorn
lyssnade på lite MUSICA!
Tog det allmänt lugnt, tog en sväng till Linda Wester, tog en promenad
med vovvarna och sen en fika på det!
Hyrde nya Beck filmen som vi sedan glodde på  mot kvällningen,
jag tycker dock inte att den va så himla bra!
Men de tyckte Linda och Crippe - Kul för dom! Hahahahaha!

Torsdag:
Lämnade Sebastian och Razmus i skolan och sen hemmåt och myste lite med William
innan han skulle till dagis!
Har städat lite, tvättat och tvättat och ska tvättta mera senare!!

Nu tar jag det lugnt!




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh det verkar ju hur bra som helst!! Hade du sem kvar att ta ut då eller? Eller varför fick du va hemma så länge?? Tänk den som fick det!! =) Har fattat att du ska byta jobb. trivdes du inte på willys? >Kram

    2010-02-11 | 17:27:48
  • Anonym säger:

    Haha förlåt, glömde skriva att det var jag Johanna som skrev det förra =)

    2010-02-11 | 17:28:35
  • Anonym säger:

    Jo du, det va så här va...

    Min chef är så pass konflikträdd att han måste lösa allting genom att fly. Han tål inte att någon svarar emot eller säger vad man tycker.

    Då löste han det med att låta mig gå nu med full bet. Inte mig emot! TACKAR!!

    2010-02-11 | 18:30:33

Kommentera inlägget här: