LiseFise - Yes, that´s ME!

Life goes on...

Kategori: Allmänt



Tisdag: Mäklaren kommer och vi får ett bra utgångsbud på huset,
samt en väldigt trevlig och tillmötesgende mäklare.
Jag och grabbarna åkte ut till mamma och Lasse direkt efteråt,
det tog ett tag att komma ut eftersom det va halt och blåsigt...
Jag fick: En iskall Heiniken! MUMS!

I dag ringde stylisten som ska komma och ge oss lte
tips på hur vi kan förbättra allting innan visningen.
Skönt att slippa tänka själv!
Inbokad tid: Torsdag 16:00!

Ligger fortfarade på 1:a plats på lägenheten i Björklinge,
hoppas verkligen jag får den, skit samma hur trångt det
kommer bli, men man får väl ställa sig i en byteskö på en gång
tydligen inom ett ½ år så får man något större - PERFEKT!

I helgen - Ja ska jag tänka tror jag och packa en massa saker...
Ska hämta en massa banan-kartonger i morgon!
Bäst att börja så fort som möjligt, man vet ju hur lång tid det tar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: