LiseFise - Yes, that´s ME!

Lördag sen kommer söndag...

Kategori: Allmänt


Hej hopp!

Idag e det söndag och i går va det lördag, en kompis kom över
och vi kollade på melodifestivalen, lite tråkiga bidrag,
men ett va suuuuper! Anna Bergendahl - UNDERBAR LÅT!
Körde lite Guitar hero också, JAG VANN HAHAHAHAHAHA!!

Lugn och skön kväll!

Söndagen också lugn och skön, vi har spelat lite Buzz, tyvärr
vann jag inte denna gång eller några av gångerna =(
Jag har mött min överman!
FUCK!

Jag och grabbarna käkade rester från i går, Raclette GOTT GOTT!

Nu blir det till att slänga dom i säng och sen lägga sig och kolla på tv eller
något spännande, msn kanske =)

Hoppas alla får en trevlig vecka =)



Kommentarer

  • charlotte törnblom säger:

    skön söndag.hoppas du haft en härlig helg,puss

    2010-02-28 | 23:42:57
  • Lise säger:

    Det har vi mamma =) Puss

    2010-03-01 | 09:30:02

Kommentera inlägget här: