LiseFise - Yes, that´s ME!

Stylist...

Kategori: Allmänt




Oh my god, va mycket hon tyckte vi skulle flytta, röja, byta plats på,
ta bort osv....
Hur ska jag hinna allt? Puh!

Men jag har kommit fram till att jag ska sluta stressa,
det är inte bra för hjärtat har jag hört!!
Hahaha det blir ju lätt - NOT, but i will try!

Igår blev jag och grabsen bjudna på mat hemma hos Linda och
Crippe, men det va inte någon av dom som va kocken...
Sandra, hade gjort potatisgratäng, fläskfilé, bea och en god sallad,
och jag åt faktiskt 2 port - Så GOTT!

Grabbarna blev lite kära i Sandra så William kom och viska till mig:
- Mamma, kan inte Sandra vara barnvakt till  oss någon gång?
_-Fråga Sandra...

Och det gjorde han, klart hon ville det!
Barnvakt e man ju inte allt för bortskämd med så det är ju bara trevligt!

Nu ska vi ha en MYSIG kväll, melodifestivalen åker väl på!

Puss Puss och Kram!!


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ni som har det så fint redan hemma?! Kostade det extra att få en sån där att komma hem? Eller ingick det när man säljer? Säg nåt som hon sa?

    Kram

    2010-02-27 | 15:46:04
  • Sandra säger:

    Det var ju så gulligt när han kom och fråga! :)

    Bara hojta när du behöver barnvakt! :)

    Kram

    2010-02-27 | 16:31:52
    Bloggadress: http://sandranissi.blogspot.com
  • Lise säger:

    Nej stylisten ingick i priset på försäljningen, men hon tyckte vi skulle ta bort sko-hyllan (som om inte vanliga människor har en sån...) Ta bort alla personliga foton, flytta om saker hit och dit mmm....

    2010-02-28 | 18:20:37

Kommentera inlägget här: