LiseFise - Yes, that´s ME!

***

Kategori: Allmänt

10 Saker du kanske inte visste om mig???

* Jag gick aldrig klart gymnasiet, utan hoppade av när det va 1 termin kvar.
Ja ganska korkat men jag orkade verkligen inte praktisera!

* Jag va en höjdare på sy-slöjd i högstadiet - Valde nämligen
det som Elevens val också!

* Jag är ganska busig av mig - Jag och syrran hade ganska mycket
bus för oss när vi va små, bla när vi la makaroner under
toalettringen och så skulle mamma gå på toaletten...
Ni kan ju bara gissa hur högt hon SKREK!

* Jag gör nästan ALLTID konstiga miner på kort.

* Syrran och jag hade faktikt en katt ihop när vi va små som
hette Mimmi.

* Våran familj har campat 10 år på samma camping nämligen - Härjarö!

* Va kanske inte så lydig som man kan tro när jag va liten - Jag och Patrik
va alltid nere vid ån och byggde på våran kojja - Fast jag inte fick...

* Älskar sushiiiiii

* I sjunde klass gjorde jag min prao i en blomsteraffär!

* Någongång i mitt liv skulle jag nog vilja hoppa fallskärm,
har inte riktigt bestämt mig ännu =)










Kommentarer


Kommentera inlägget här: