LiseFise - Yes, that´s ME!

Datum...

Kategori: Allmänt





Jag är mejeriansvarig på ens tormarknad i Uppsala
och det absolut VÄRSTA som finns som jag råkar ut
för varje dag, är när kunder ska gräva och då menar
jag verkligen GRÄVA efter det bästa datumet!!
Jag fattar inte, är det något fel på dom som finns längst
fram????? + tusen ?

Som idag när jag skulle byta 2 äggpallar... Då komemr flera kunder,
- ÄR DET SAMMA DATUM PÅ DOM DÄR????
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag hade en massa creme fraiche kvar sen jul, (hade beställt lite för
mycket) och hade satt ner dom i pris till 2 kr/styck, det är inga pengar
alls, men ändå hör man - Nä det är bara 2 dagar kvar det går inte!!!
Varför?

Då har man lust att gå fram och säga: Du vet om att det sitter
barn i andra länder och sniffar lim för att stilla hungern just nu!!


Jag känner mig såhär!!



Jag säger bara: JÄVLA SOPOR, TÄNK EFTER FÖR FAN!!!!






Kommentarer

  • Johan Häll säger:

    Hur var det där med "barn i andra länder och mat".

    Vad var det du sa förut? Kan du inte skriva det i ett inlägg och berätta? ;) Puss...

    2010-01-08 | 22:00:18
    Bloggadress: http://johanhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: