LiseFise - Yes, that´s ME!

Sådär...

Kategori: Allmänt



Nu har jag: Bytt ut första måltiden, denna middag idag kl 17:00
och jag är hungrig nu! Eller ioförsig det va jag efter en timme!
Kanske ska ta en till eller lite chips kanske...
Hahahaha vilken TUR att vi inte har något sånt gott hemma =)

Nej nu har jag bestämt mig för att försöka vara nyttig,
lördag kommer jag dock äta riktig middag för då blir det
återträff med mitt gamla Mc Donalds-gäng från
St:Eriksg i Sthlm.

Jag tar med mig Linda och åker dit, vi ska kolla runt lite
på stora staden först och sen bär det av mot
Johnnys.
Jag undrar hur många öl jag har druckit där under
dom 4 åt jag bodde där.
Egentligen vill jag inte veta =) Det är nog förmodligen
en hel del, för då kostade en hink med 5 öl
99 kr...

Det va gamla goda tiden det!!


Kommentarer

  • Johan Häll säger:

    Haha!

    Ja tur att det inte finns en ölräknare inom shots-race-drottningen :)

    Vilken skön dag/kväll/natt ni kommer att få :) :)

    Puss

    2010-01-28 | 19:07:25

Kommentera inlägget här: