LiseFise - Yes, that´s ME!

Pimp my Potta!

Kategori: Allmänt



Det va måndags-kvällen och det va lilla jag det =)

Träffade Jonas och Jonas vi en brygga, klippor och vatten utanför Sthlm
tog med lite gott att dricka, badade, solade, lyssnade på musik och umgicks,
riktigt Nice!
Sen bestämde dom att vi skulle gå ut på krogen, japp och det hade ju inte
jag packat väskan för så det blev en utekväll osminkad och vanliga
beach-kläder men de funkade också =)
Träffade ett par kompisar från Sälen, grymt kul att snacka med dom igen!! Måste göras om
snart!

Avslutade med en kebab sen inpå natten/morgonen!
När jag satt och väntade på centralen på Pelle så kommer ´det en blåneger och sätter
sig bredvid mig och börjar snacka, han skulle tydligen jobba som dörrvakt, hmmm jag höll på att
skratta ihjäl mig, för den typen av jobb såg han inte ämmad ut för.
Han hade nämligen lite moikanfrilla och färgat rött, han såg snarare ut att komma
från ugandas fotbiollslag eller nått likande!! Skum typ!

Fläktletande började tisdagen med, och det gick ju inte så bra tills vi gick in på
City Gross i Skogås och såklart fanns det där!!


Nu e de bara 2 dagar kvar till min semester - JIPPPPPIIIIII!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: