LiseFise - Yes, that´s ME!

AAAAAAAAAAAAARG!!

Kategori: Allmänt


Japp lilla jag har precis upptäckt att jag HELT plötsligt har
blivit SÄMST i hela världen på Guitar Hero....FUCK va dåligt det går!

Tänkte att jag tar en paus och går ut och tar en cig, ja då när jag
ska sätta mig slår jag först i knät i den andra stolen och sen när jag
väl e på väg ner slår jag i armbågen i bordet, men HUR MYCKET OTTUR
kan man ha???

Kommer in och ska försöka igen...Gååååår inte riktigt bra!

Sen har jag fått börja om på en helt ny karriär också för
den andra där jag klarat av både lätt och medium, ja det har ju sparats på
det andra ps3 som johan har...GRRRRR!!

Nu JÄKLAR, går det inte bra nu så kastar jag ut skiten i skogen!!!!



Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    HAHA INTE BLI SÅ ARG LILLA GUMMAN.DET ÄR INTE BRA FÖR HJÄRTAT.STRESSA AV.PUSSSSSSS

    2010-06-07 | 21:59:57
  • Lise säger:

    Haaaaahhhhaaaaaahahahaha kul mamma!!

    2010-06-08 | 21:10:19

Kommentera inlägget här: