LiseFise - Yes, that´s ME!

åhhhhh det är sommar..

Kategori: Allmänt

åhhhh folk i parken...

Köpte Ronny och Ragges cd-skiva till grabbarna i går =) Den är ju grymt bra
vilka minnen man får av den!
Passade även på att köpa en skiva till mig också och det fick bli en party-skiva 
som lilla jag kan ha i bilen!!

Nu har jag monterat ihop en stora Expedit hyllan och de lilla databordet,
Ohhhhhhhh va tjusigt det blev!
Kom och spana gott folk!!

Eller varför inte ta en titt här...haha!



Jag har känt mig sååå otroligt glad i dag, jag vet inte om det är för att det snart
är fredag och då händer det grejjer för att inte tala om lördag =)
Party Party!!

3 dagar kvar att jobba innan men det kommer gå sååå fort =) Jaaaaaa!

Tänkte att jag måste köpa ett litet bord till lördag för att kunna ha lite mat på,
kanske hittar nått billigt skit som man sen kan kasta eller låta stå kvar!
Sara kommer nog och hjälper oss på lördag lite tidigare - Söta du!

Nu åter till koncentrationen på Brasiliens match!!


Lovley Evening Everybody!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: