LiseFise - Yes, that´s ME!

BINGO! BINGO! BINGO! BINGO!

Kategori: Allmänt



Eller inte, nä så bra gick det faktiskt inte idag tyvärr - Bättre Lycka nästa gång!

Men ja måste säga att de va väldigt mysigt, Elin va den stolta damen i mitt
passagerarsäte =)
Vi hade med oss lite smått och gott so, cola, ostbågar, baguette med skagenröra,
Elin hade köpt 1 kg godis, jag tror jag åt 3 och Elin åt inte en enda, så nu får
hon ta hem allting och låta Erland smaka lite också =)

Spendrups va självklart med, hon låg hela tiden och spanade in en liten
hundvalp som lekte med ett gosedjur utanför bilen bredvid oss.


Nu e jag hemma i mitt slott och städar och fixar lite inför morgondagen,
de kan ju faktiskt få vara lite fint, fast ja dammar inte av alla hyllor, vattnar
blommorna, och på köpet bäddar sängen vid den här tiden på dygnet!
Jag kanske ska vara uppe hela natten och åka direkt till jobbet i morgon bitti??

Eller INTE!!!

Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: