LiseFise - Yes, that´s ME!

Check!

Kategori: Allmänt


Sådär äntligen hemma och har vart de den senaste timmen också iofs...
Det blev lite sent i dag för mina älsklingar som ska upp 05:30 i morgon,
stackars =(
Usch känner mig hemsk som mamma!

Jag har hitills hunnit med att slå in paket, duschat, gett hund mat och varit ute en prommis,
ätit middag (En Lion och fanta), lagt grabbarna, packat och nu kom jag på att jag inte får glömma
hundmat i morgon, bäst ja fixar de på momangen!!

Kom precis på att jag har ju en laptop så då kan man ju faktiskt dra ur
laddaren och sätta sig i sängen, sådär lite skönare! Fan ja e brilliant ibland!!

I morrn planerar jag att gå lite tidigare från jobbet för jag måste åka hem och
hämta nuttan innan vi far till Sthlm och för att slippa alla satans köer
som alltid har en förmåga att bildas när jag är ute och åker...Hmmm undra varför??
Hahaha!

Nu ska jag fortsätta med lite pyssel här hemma så allt är klart inför morgondagen =)

Puss och Go Natt på er!

Kommentarer

  • charlotte Törnblom säger:

    Ska du till Stockholm igen? vadan detta?puss

    2010-06-06 | 20:35:42

Kommentera inlägget här: