LiseFise - Yes, that´s ME!

En helt vanlig tisdag!

Kategori: Allmänt


Som jag e ledig på, känns väldigt nice =)

Har tvättat en massa maskiner tvätt, men upptäckte dock att jag
tvättade på någon annans tid och de va ju inte riktigt meningen...
Så när jag kom tillbaka till tvättstugan så låg min tvätt i mina kassar,
hmmm ja det va ju snällt att den personen som hade tvätttiden inte kastade
allt på golvet i allafall! Tack för de!!

Ska ta en liten tripp till tippen sen för att kasta den där jäkla grillen som
jag har i bagageluckan och har haft den senaste veckan!
Skramlar som fan och just i rondellerna också!!

Grabbarnas alla kompisar har kommit hem nu så det är full fart ute
på gården..
Med dom där förbaskade vattenpistolerna som dom måste springa in och ut
för att fylla på hela tiden...

Nu är det inte många dagar kvar till helgen som  jag har läääängtat till
hur länge som helst!
Jag kan få sovmorgon för första gången på vääääldigt länge på
lördag morgon =) Lise = GLAD!!

Hoppas det blir fint väder i helgen så jag kan ha min någon av mina
nyinköpta klänningar och skor!
Fan jag kommer bli urläcker!!

Åker en sväng senare för att tvätta bilen hos Linda och Crippe, det behövs
vverkligen för den ser inte så vit ut längre, snarare gräddgul eller nått!

Tjing Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: