LiseFise - Yes, that´s ME!

Förbereder!

Kategori: Allmänt


Jag ilade hem från jobbet i 90 km/h bakom en snigel...Orkade fan inte vänta sååå
lilla Lise blåser om och fort gick de, ville ju hem till min lilla älsklingsvovve-nutta-plutta!
Och ut gick vi, ner förbi fotbollsplanerna och bilbingon som va i full gång,
tror ni man blev lite SUGEN eller? Svar: JA!
Hade ja haft lösa pengar me mig så hade ja gått och köpt en bricka och satt mig i
gräset, men det hade jag inte så de va väl ödet med tanke på hur mkt jag behöver göra =)

Tack Ödet!

Förbi hemköp på vägen (ja jag vet en konkurerande affär) MEN ja va tvungen!
Köpte ett grisöra till nuttan som hon stolt gick och bar på hela vägen hem ja det e
alafall över vägen =)

Nu är det kokning av potatis vilket ja e SÄMST i hela världen på, färgning av håret som ska tvättas ur NU...

Japp tillbaka....
Va tvungen att byta kläder också för duschslangshelvetet slet sig och sprutade överallt och tro mig
det är lika tryck i min duschslang som det är i brandmännens slangar...
Undra hur länge potatisen ska koka egentligen..hrmmm!
Kanske ska ta en titt på den eller nått känna kanske!??



Skål och en cig på det här så är man redo för nästa utmaning - Dammsugaren!!


Kommentarer

  • charlotte törnblom säger:

    Lilla gumman,du borde väl kunna koka potatis som är utbildad kock? Även om du inte gick sista terminen

    2010-06-17 | 22:58:29

Kommentera inlägget här: