LiseFise - Yes, that´s ME!

Haaallllåååå i håååålet!

Kategori: Allmänt

Det är så jäkla skönt att helgen är över...

Fredag: Jobb mellan 13-19, mötte upp Jenni på Willys Björkgatan för att hyra en
film, vi hittade en till slut!! Jenni hade köpt med sig sushi, gooooooooooooott!
Vi käkade sushi och kollade på fotbollen, inte nån vidare match men va fan
det funkade! Efteråt blev det film, ost, kex och mys i soffan!
Hon åkte hem 01:00 och då ringde jag x och snackade i en timma så de blev inte mycket
sömn den natten, upp vi 06 liksom!!

Lördag morgon va en strålande morgon!
Kommer till min mejerikyl och hittar det här stora plakatet som satt på dörren!
Sen gick jag och log hela dagen!!



Tack underbara söta Elin!

Slutade jobba 18 och åkte hem till min dam som hade varit på fotboll med Helene under dagen
så henne gick de ingen nöd på!!
Duscha byta om och i väg till Elin som slutade jobba 21, hon hade fixat mix så vi gjorde oss
en varsin Mojitoi - MUMS!!
Kollade på en film och sen höll båda på att somna i soffan sittandes så det fick bli att gå och sova
för vissa skulle ju upp och jobba 07 på underbara söndag!!

Hämtade grabbarna och Spendrups sen bar det hemåt för att ta emot Nathalie som va barnvakt
till killarna idag när jag jobbade!

Och nu gott folk!!

SKA JAG SLÄNGA MIG I SOFFAN OCH HALVDÖ EN STUND!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: