LiseFise - Yes, that´s ME!

Härlig helg!

Kategori: Allmänt


Ifredags blev det baraq fredagsmys =)

Lördagen va fullspäckad, lång och skön sovmorgon, jag tycker att
jag klart va värd den!!
Ut och ta en låååångprommis med Spendrupps för att sedan sitta i solen och spela lite kort
och bara njuta av väret innan de va dags att göra sig i ordning för att ta emot
Jörgen och Sofia som vi skulle ha sällskap med till wasamuseét.
På vägen dit hamnade vi på ett ställe där vi tog en varsin öl i solen - GOTT!!

Fortsatte  sedan vidare mot wasamuseét...Det va inte lite folk när vi kom
dit utan en massa människor, Stockolms åkeri firade 75 år!
Träffade en massa roliga typer!

Helt plötsligt marcherar det ut tre ja va såg dom ut som? Från wasas tid allafall,
blåste i en trumpet och sen kom nån "clown" och skrek att vi skulle ställa oss i en rak linje 2
och 2 för att marchera in i museét...
Lösenord fick vi också som jag inte använde på hela kvällen!

I i byggnaden och SHIT I HIMMELEN va stort Wasaskeppet är, har inte varit där sen jag
gick i sjuan och det är några år sen =)

Det blev god mat och härlig underhållning under tiden vi åt, sen blev det dans och
dricka i baren! Jag blev uppbjuden av Pelles chef, det va lite kul! Trevlig man de där och
hans fru också!!

Idag har vi tillbringat dagen i Skogås på barnkalas för Elvira som fyllde 3 år,
och såå fick jag sse den nyfödda söta Ebba =)
Guuud va sör hon är!

På hemvägen råkade vi åka förbi pizzerian för att köpa pizza, det tycker jag
att vi va värda!

Slutsummering: Underbar helg!

Puss Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: