LiseFise - Yes, that´s ME!

Nu så!

Kategori: Allmänt



Helgen är äntligen över och jag kan få tid över att få längta
till nästa helg!!
Underbart skönt att den är över, nya tag i morgon igen
men jag är ledig på tisdag så jäkla skönt!!!

Har Nathalie här som ska va barnvakt till grabbarna i
morgon nnär jag jobbar, friyids och dagis har ju såklart
planeringsdag!!
Då får man fixa det på annat sätt, Tack gulliga som ställer upp =)


Jag har funderat över en sak i helgen...

Varför har vi ett skötbord inne på tjejernas toalett på jobbet??

Snälla kan ingen hjälpa mig att förstå?! Tycker dom att vi ska
skaffa fler barn eller??


Kommentarer

  • mia! säger:

    Hej du:-) Fin blogg! jag tror det är tänkt så att vi ska kunna lägga våra stora neccesärer på skötbordet;-) glöm inte bort "utbildningen" med den galna norrmannen på tisdag, drygt att den är på din lediga dag...

    2010-06-13 | 21:34:40
  • mamma säger:

    Ha ha enligt Lasse är det bara ni som har ett "sköte"

    2010-06-14 | 00:39:54
  • mamma säger:

    Synd att förstöra barnens bild av alla små snoppar om de kommer in på killars toa o enligt många är det inte manligt heller att killar ska byta blöjor på barn

    2010-06-14 | 00:43:34
  • Lise säger:

    Mia: Ja jag vet att han kommer i morgon, hade sååå gärna velat va med men jag har mina grabbar hemma och dom får inte följa med!!



    Mamma: Hahahaha!

    2010-06-14 | 18:48:27

Kommentera inlägget här: