LiseFise - Yes, that´s ME!

Underbart!

Kategori: Allmänt


Vilket kanonväder det har vart både idag och igår, bestämde mig rätt tidigt för att
ta med mig grabbarna och Spendrups ut till Singö i går för att hälsa på mamma
och Lasse.
Det bjöds som vanligt på gooood mat och underhållning på hög nivå. Lite kortspel
hann vi med under kvällningen också.
Innan dess satte jag och Lasse lite skivor till deras nya utbyggnad som senare ska
bli deras nya sovrum.

Idag fick vi lite sovmorgon, grabbarna vaknade 07:00 av att mamma gick upp som
skulle iväg till jobbet, medan jag låg kvar i sängen till 9 så skönt!
Sen va det bara upp och käka lite frulle för att sedan återvända ut och fortsätta med
allting som skulle göras i utbyggnaden. Idag hann vi med att sätta panel i hela taket och isolera lite.

Sen efter de njöt jag och grabbarna av solen nere vid bryggan och stranden, lite färg fick vi
iallafall...  Snacka om att det va skönt att bara sitta/ligga och sola och grabbarna lekte
vid vattnet själva =)

Den här sommaren kommer bli underbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: