LiseFise - Yes, that´s ME!

Åh helga natt!

Kategori: Allmänt



Sälen-resan kom, sågs och segrade!

Jag har haft mest roligt!

Torsdagen:
Blev man anfallen av en massa folk bara för att man
hade en SUPERSNYGG svintoperuk på sig =)



Är jag inte snygg så säg ?!
Anton hade på sig denna och fick också lika mycket uppmärksamhet!



Festade och drack lite öl hela kvällen, till dom ville köra ut oss 02:00 när
Harrys stängde!
Jag gjorde någon vurpa här och där på vägen hem...
Åkte bla på rumpan ner för slänten bakom våran stuga och det känns
ju så att säga - Fortfarande!!



Man måste väl BJUDA på sig själv!

Fredagen:

Blev det många åk i backen i spöregn/snöregn, dimma och ORKAN,
men det va Superkul allafall.
Vi va lite småfrusna när vi kom hem till stugan...
Duscha och göra sig i ordning för att gå och köpa pizza...Den va god!

Taxi anländer 30 min för sent än den tid vi beställde! Hmmmm......
Vi kom i allafall iväg till HC, faktiskt väldigt nykter den där kvällen!
Va liksom inte på G från början så det blev väldigt lugnt!
Jag och Jenni träffade på Micke - Rolig snubbe!
Fick sedan träffa hans kompis PG, också lika trevlig och rolig!

I busskön så kommer det en kille...
- Ska ni med på efterfest? (han va bara ute efter en sak)
- Nej du det ska vi inte...
- Men vi bor i husvagn...
- Nej tack vi vill inte åka till någon husvagn...
- Men vi har STORA FÖNSTER!! (bra raggningsreplik)

Vi kunde inte sluta håna dom så vi fortsatte...

Jenni säger mitt namn väldigt högt...
- Lise dom har STORA FÖNSTER!
- Men varför sa ni inte de från början, då hade vi följt med på en gång (NOT)

Dom blev ganska långa i nosen! Stora fönster funkar inte som raggningsreplik
hos varken Jenni eller Mig!

Lördag: Strålande Sol, 10+ och mindre storm!!


Åkte till backen, vilken dag säger jag helt underbar!
Tog en liten paus i en snödriva och passade på att sola lite...



Tog en burgare och cola på Mc Donalds samtidigt! Liten lunch sådär!

Jag och Jenni mötte upp grabbarna för att ta några åk med dom också...
Micke åker ner först och jag ser att han har stannat så jag tänker också
stanna men det gick inte så bra i stället får jag sneskär och gör världens vurpa
rakt över hans skidor...Hahahaha

När jag reser mig upp och fortfarande ASGARVAR ser jag Jennis skidbrillor och mössa ligga
en bit bort, och ser att hon såklart också har gjort en REPRIS av mig!
PG satt och asgarvade, samma med micke, och då kunde inte jag sluta heller
men vi bröt inga ben och klarade oss utan fysiska eller psykiska men!!



Om man kollar noga på den här bilden så har jag precis upptäckt
mitt fina skidspår...
Hahahaha!

Vidare mot Afterskin till 16 tiden och intaga första ölen...



Vi fick sällskap av Micke, Fredrik 1- på bilden (PG och Fredrik 2)



Och såklart av Linda och Anton!!



Resten av gänget stadgade sig i stugan för uppladdning inför kvällen!


Kväll:

Hem duscha, äta mat som Sunny och Matte  hade gjort  (mycket gott)
Ladda med några glas vin och öl...Sen mot Harrys, jag hade såklart lovat att
ha på mig peruken för varken Micke eller PG trodde på mig!
Upp till bevis, sen blev det varmt och då fick någon annan ha den!

Vi dansade och hade jättekul hela kvällen!

Party Party!

Nästa år blir det värre - Då jäklar! Eller vad säger du Jenni?



AVLUTAR NU RAPPORTEN FRÅN SÄLEN ÅR 2010 OCH ÅTERKOMMER NÄSTA ÅR!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: